24.3.13

Update

Tjobidi tjabidi! Just nu så sitter jag i soffan i flädie och vilar mina värkande muskler. Träningsvärken är inte nådig alltså, men en härlig känsla när man inte känt den på ett tag. Fredagskvällen var väldigt mysig. Friskoburgare var riktigt gott och jordnötssmörs B&Jsen till efterrätt är nog min nya favorit. Igår ringde mamma direkt efter jag avslutat min frukost och frågade om jag ville hänga med till Nova en sväng. Så förmiddagen spenderades där och vi fick även i oss god wok till lunch. Med ordentligt med energi i kroppen och sen en koffeinkick från en celsius så köttade jag, emmi och Jessica oss igenom ett alpin-pass. Trots att hela träningen genomfördes i en fylledimma pga strulande linser så tog vi oss igenom det hela. Därav ömma muskler idag, de stackarna fick väl sig en chock. Ikväll ska jag bjuda på satay med jordnötssås, hoppas det smakar!

Inga kommentarer: