4.3.13

Födelsedagspresenter hihi

Det går ju inte att sticka under stolen med att en stor positiv del av att fylla år är att man får paket. Vad de sen innehåller är inte superviktigt, men bara känslan av att packa upp, spännande ju! Jag fick en massa småpaket med roliga grejer, mycket som jag önskat mig. Jag var nöjd där, men tydligen så fanns det mer. Fick gå ut där ute, mamma och pappa drog en massa dåliga skämt om att de skulle ta tiden medan jag sprang milen och doppa mig i poolen?! Udda de där två ibland. Inne i garaget väntade dock en cykel!!! Jag har ju skrivit om hur min cykel klyddat, massa rassel från kedjan osv. Perfekt present alltså. Röd och fin, stor sadel och tre-växlad. Bortom nöjd nu. Som grädden på moset väntar nu middag och efterrätt, lycka!

(Och ja det är Martin Timell i bakgrunden. Han provar ett utedass han precis byggt..)

1 kommentar:

Emilie sa...

Åh vad fint!! Älskar kaffeburken, sjukt najsiga presenter:D!