2.3.13

häftiga killar och tandborstning

Igår rullade på i ett. Jag och Anna möttes upp efter respektive laborationer och åt lunch. Vi åt köttbullar och makaroner - måste vara för att jag inte ätit det på länge för satan vad det var gott. Det funkade riktigt bra att sitta tillsammans och plugga sen, fick läst en hel del. Med en melon-paus i mitten lyckades vi hålla igång några timmar. När vi varit duktiga fixade vi oss, åt på Tapatio, mötte upp Matilda och sen stack vi till Tullgatan och inflyttningsfest. Vi var kanske 10 tjejer från T3 (termin 3) som var bjudna av tjejen i hemmet och killen hade bjudit killar från sin klass - T7or. Värsta högstadie-känslan var det. Alla vi tjejer som såg upp till de coola, snygga (vissa hihi), äldre T7-killarna. 40 pers i en liten tvåa skapade en trång men mysig förfest. Strax efter elva drog de flesta till T-bar medan jag stack hem. 

fredagens sällskap!

Jag har inte sovit bra eller mycket på hela veckan, såklart inte inatt heller. Så halv 8 for jag upp och strax efter 9 tog jag bussen till Flädie. Lånade Andreas bil, lyckades starta billarmet två gånger när jag försökte låsa upp bilen elektroniskt, teknikskit. Spenderade majoriteten av mina pengar på mat (festmåltid på g juuu). Nu på eftermiddagen har jag läst de sista sidorna så nu gäller det bara att plugga in det imorgon. Just nu är jag sinnes trött så får bli lite vila innan det blev ett besök på Smålands och LAUNE ikväll. Förresten, ni borde ladda ner VINE. App som är som instagram fast för film, skojj ju.

min första uppladdning haha


Inga kommentarer: