22.3.13

Fint i öronen och LOV

Jag kom precis hem från mitt vårdcentralsbesök. Har fått öva på att ta anamnes, lyssna på blåsljud i hjärtat, lyssna på lite halvkassa lungor och ta blodtryck. Kul med lite verklighet liksom. Och att få leka runt i scrubs med sitt egna stetoskop i fickan är inte helt tråkigt det heller. Nu längtar jag tills ikväll då jag ska käka friscoburgare, prova den nya B&Js med jordnötssmör och titta på finalen av gladiatorerna med Sandra och My mwihih.


Dessa elefanter från Indien har fått dingla med hela dagen idag, lajki lajki. Och vet ni, nu har jag lov. Lyxigt som bara den, jag vet. Har inte ens något jag måste plugga under veckan. Lite repetition tänkte jag dock klämma in och jag tänkte skriva den hemtentan vi har (1 sida..) just nu. Utöver det kommer jag lägga min tid på att måla om lite olika grejer, shoppa kanske, mysa och njuta. Hur spenderar ni er påsk?

Inga kommentarer: