22.5.13

Blodbad

Slog precis på tv:n och sår är det the Fast & the Furious, älskar't hihi. Tokyo drift är inte den bästa, men funkar hehe. Kvällen har jag spenderat i soffan, nerbäddad under en filt. Lite tända ljus, te och kvällsfika på det framför en film. Finns sämre sätt att spendera en regnig kväll på. 

Nybakt bröd och fil med müsli

Idag hade jag bara 1 timmes föreläsning så har haft tid till annat. Bland annat ta mig till mobilia och handla lite. Slutade med att jag köpte grejer till mitt favvo-bröd. Det ser lite läskigt ut, hällde i solroskärnor och i kontakt med bikarbonat blir de gröna. Smaken är det inget fel på dock, mums.


Innan föreläsningen var jag på gymmet för att nöta skorna lite. Och nötte gjorde jag. Visst kände jag att det skavde lite på hälsenan från blixtlåset på byxorna och visst kände jag att det sved på ena tån. Att stanna var inte en möjlighet dock, så ont gjorde det ju inte och ville inte tappa flytet. Dessutom stod två snygga killar från klassen på crosstrainersen och svettades så ville inte ge mig hehe. I slutet kände jag hur tårna klibbade fast lite i sulan på en skon varje gång jag lyfte foten..


Var förfan blod på utsidan av skon. Ett litet, litet skärsår kunde ge så pass mycket blod. Jaja, dagens löpning gick bra förutom det. Nu ska jag titta lite mer på tv innan det blir sovdags. God kväll!

Inga kommentarer: