5.5.13

Solig helg

Älskade sol alltså. Igår låg jag på balkongen och bara njöt, riktigt varmt. Efter lunch tog jag och emmi cyklarna till stångby och loppisen där. Förutom alldeles för mycket folk var där inget direkt. Inget som gick att se iaf på grund av alla människor i vägen. Så vi tog cyklarna tillbaka igen. Inte helt fel att få komma iväg på en liten utflykt ändå. Vi stack till Gerda sen, svettades i värmen och spanade på snygga killar, värre saker kan man ha för sig. Igårkväll gjorde jag, emmi och Sandra middag och fruktsallad och njöt lite av Ryan gosling i gangster squad. Finfin lördag alltså.

Jag har sovit ganska dåligt på sista tiden, känt mig stressad och vaknat onödigt tidigt. Utnyttjade iaf den extra tiden o j gick en promenad imorse. Varmt och mysigt. Älskar att titta in i alla trädgårdar och få inspiration. Resten av dagen hade föreningen fixar-dag så jag har sopat alla gångar i källaren och sen räfsat löv och pinnar. Fick världens sticka som ni ser, har en väldigt svullen tumme för tillfället. Jag tyckte att familjen var lite sega på sin väg hem från stugan så tog cykeln till flädie istället. Inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. Och får skjuts hem nu snart som tur är hehe. Jag håller ju på med en sockerfri månad just nu eller vad man ska kalla det. Blev iaf melon istället för kladdkaka som resten av familjen mumsade i sig. Slår ju verkligen inte kladdkaka men gott var det ändå. Nej nu ska jag åka till Lund igen!





Inga kommentarer: