15.5.13

Lite failat, men trevligt

God kväll! Somnar snart samtidigt som jag skriver, har varit tidiga morgnar hela veckan och jag är trött zZz. Idag skulle jag bjuda familjen på middag i utbyte mot att de (pappa hehe) skulle fixa lite grejer i lägenheten. Dock så visade det sig att rullgardinen jag köpt är för kort (längden var inklusive fästena wtf?!), lampan till sovrummet passar inte riktigt med uttaget i taket och sånt strul. Så det sket sig. Jag fick dock bytat ut byrån i mitt sovrum till en vit fin som passar bättre in och de ommålade hyllorna till köket sitter nu uppe. Och pappa ställde tillbaka spisen så den står rakt igen. Den har lutat framåt i flera månader efter att Lotta nästan drog den över sig. Lagom störigt när man steker pannkakor till exempel.. Och jag fick sällskap till middagen, väldigt trevlig omväxling. Detta blir en kort, men dock, uppdatering. *gäsp*  


Fin kvällshimmel just nu, sov gott i blåsten! 

1 kommentar:

Emmi sa...

Hihi godnatt snäckan :*