18.5.13

Miss

Howdy! Tänkte sova ut lite längre idag - gick det? Nej.. Men tvingade mig att ligga kvar i sängen tills kvart i åtta iaf. Sedan dess har jag suttit i köket och försökt plöja igenom boken. Visade sig igår när jag pratade med Anna att jag hade glömt ett kapitel och vips så var jag inte långt framme i planeringen längre. Jag har dock lyckats vara ganska effektiv så har bara halva kapitlet kvar nu. Är inne på min tredje kopp kaffe och har nu även tagit slut på mina sötningstabletter jag brukar ha i kaffet buhu. Kanske tur dock, mer kaffe behöver jag nog inte. 


Jag överlevde uppenbarligen backintervallerna igår wiho. Och kändes lite gött att Oskar var mycket tröttare än vad jag var hehe. Fast med tanke på att han bara kör styrketräning så hade det varit konstigt om det varit annorlunda. Lite stressande senare drog jag och Anna till en tjej i vår klass som fyllde år nyligen. Jag hade varit lite halvpepp på att dra dit eftersom att jag inte skulle dricka eller dra ut, men jag är glad att jag gick dit. Det var kul alltså! Och aldrig fel att hänga med klassfolk utanför skolan! Nu ska jag kötta vidare, ha en fin lördag! 

Inga kommentarer: