7.5.13

God morgon!

En dag till av fint väder ska det vara, underbart. Ikväll ska jag, Emmi, Sandra och Emma passa på och njuta av värmen och grilla lite. Att ta vara på vardagar och göra något roligt även då är något jag vill bli bättre på, även om det är svårt att hinna. Därför ska det bli extra kul ikväll. Idag har jag skola 8.00-17.15, fyra föreläsningar skulle det vara. Nu är föreläsningen efter lunch inställd så har en håla på 2,5 timme där. Varför inte ta vara på tiden och träna lite snabbt? Perfekt liksom. Det innebär dock att jag kommer springa runt i träningskläder halva dagen, igen. Händer alldeles för ofta, men jag är för lat för att byta om heheh. Jaja, tror nog att resten av klassen överlever, så länge jag inte luktar skabb så. Passa på och njut av dagen hörrni, det ska jag.


Inga kommentarer: