21.5.13

Kick ass

Åh så härlig känsla i kroppen nu. Hela eftermiddagen proppade jag i mig riskakor så på passet hade jag sådan energi. Vikterna i princip flög upp och jag studsade och hoppade som aldrig förr haha. Och energin varade hela passet igenom. Dessutom var det den skrikiga militärgubben som ledde passet, han är jätteduktig, och iom att det var sista passet för terminen var han TAGGAD. Ett köttigt styrkegympa-pass alltså där jag svettades floder. När jag cyklade hem hade det slutat regna, det var vindstilla och ljummet, härlig kväll. Här hemma väntade proteinglass (http://fitspooration.myshowroom.se/2013/05/21/proteinglass/) och en mjuk soffa. Jag är nöjd.

Fullpumpade biccar och endorfinfylld tjej wohoo

Här kommer en bild på en av rubrikerna i kapitlet jag läst idag. Gick ganska mycket snabbare att ta sig igenom detta området än vanligt hehe...

Inga kommentarer: