11.5.13

Fredagsmys

Himla bra dag igår. Träningen på fastan gick bra, det som satte stopp var inte hunger/energibrist utan träningsvärk. Positivt alltså. Efter spinning och ryggträning kom mamma hit. Vi lunchade på italia, pavo blev det såklart, godaste. Sen gick vi på stan och tog en sväng till Nova. 


Såhär fint är det nu på min balkong efter turen till Nova. Färgglatt och tjejigt, älskar't. Eftersom att mitt första mål var sallad tänkte jag att jag kunde slå till ordentligt till mitt andra mål. 


Hur gott ser inte detta ut?! Jag hade den lite för länge i ugnen så den blev lite torr, men god var den minsann ändå. Receptet finns här om ni vill prova:

http://linneatheodorsson.myshowroom.se/
tips-3/

 
På kvällen mötte jag upp Therese för att handla
 grejer till middagen. Vi körde Sandra Beijer-stil 
(Kolla bloggen niotillfem om ni inte vet) och köpte
Räkor, pasta och sparris. Riktigt god middag! 
Klagar inte över att jag har rester i kylen också.


Diane kom också och vi tittade på en gammal 
goding, 16 candles. De hade helt missat den..
Snälla sig att ni känner igen den, breakfast club 
pretty in pink?? Riktiga klassiker som ni borde se
ifall ni missat dem! 

Nu tror jag att detta inlägget blir lite fuckat i text-
layouten efter att jag la in länken, men ni överlever 
nog. 

Inga kommentarer: