17.5.13

Velande

Titta titta, tog visst en del igår ändå! En tydlig rand från bikinin syns på ryggen hihi. Sitter på balkongen nu och försöker få lite sol på framsidan med men solen har gömt sig för tillfället. 

Det var beslutsångest deluxe på Nova idag. Jag visste att jag ville ha en klänning, ganska kort och tight. Samtidigt vill man ju se okej ut i den och känna sig bra. Stod med tre olika klänningar i liknade stil men kunde fan inte bestämma mig. Träffade som tur var Sarah och hennes syster utanför provrummen så de fick vara smakråd. Slutade med denna klänningen vilket känns bra! Får bara hoppas den känns bra imorgon med när jag tänkte ha den hehe. 

Trött och varm var jag när jag kom hem, turligt nog hade jag gjort melonisglass imorse så det var bara att plocka fram en. Sjukt gott hihi. Nu väntar backintervallerna med Oskar snart och jag vill bara dra mig ut haha. Korkad, varför sa jag ja egentligen...  

Inga kommentarer: